داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

نگاهی به ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان| شروع استقلال با پنجره بسته

  • کد خبر: ۴۸۹۴۱
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
نگاهی به ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان| شروع استقلال با پنجره بسته
استقلال در حالی مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد که نمی‌تواند از بازیکنان جدید خود استفاده کند. استقلال ناچار است با همان ترکیب قدیمی مقابل این تیم تازه راه یافته به لیگ برتر قرار بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال درحالی گام به لیگ بیستم می‌گذارد که پنجره نقل وانتقالاتی‌اش باز نشده و ناچار است در غیاب بازیکنان جدید مقابل تیم تازه راه یافته به لیگ برتری مس رفسنجان قرار بگیرد. شاید در این بازی استقلال با چالش‌های آن چنانی مواجه نشود، هرچند که نباید تیم‌هایی از این دست را کوچک شمرد، اما تاخیر مدیران باشگاه استقلال در حل پرونده وینفرد شفر باعث شد تا آبی‌ها از وجود بازیکنان جدید خود مقابل مس رفسنجان محروم شود ودراولین قدم نتوانند از چهره‌های جدید خود رونمایی کنند. در شرایطی که دیاباته به دلیل نا آمادگی به بازی نخست نمی‌رسد و داریوش شجاعیان نیز با مصدومیت مواجه است حضور بازیکنان جدید می‌توانست به استقلال کمک قابل توجهی کند، اما دست، دست کردن‌های مدیران باشگاه استقلال و از طرفی اعلام دیرهنگام اسناد مربوط به واریز بدهی شفر سبب شد آبی‌ها با این وضعیت راهی لیگ بیستم شوند.

این اولین آزمون محمود فکری در لباس مربیگری استقلال است. فکری خوب می‌داند که اگر در لیگ بیستم با استقلال به نقطه روشنی نرسد، شاید برای همیشه از شانس مربیگری در این باشگاه محروم شود. همان گونه که پیش‌تر برای علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی بعد از ناکامی در به دست آوردن جام، همین اتفاق رخ داد. استقلال باشگاهی است که که موفقیت متضمن اصلی تداوم مربیانش خواهد بود وفکری نباید چنین تصوری داشته باشد که، چون قراردادش با این باشگاه دو ساله است با هرنتیجه‌ای فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود. در حقیقت فکری باید اسب استقلال را برای قهرمانی در لیگ بیستم زین کند وگرنه هیچ تضمینی وجود ندارد که با تداوم ناکامی استقلال دوباره شانس مربیگری فصل بعد به او برسد. آنچه فکری را به موفقیت در لیگ بیستم امیدوار می‌کند برداشتن قدم‌های محکم در همین هفته‌های آغازین است و او باید بازی‌های نخست را جدی بگیرد تا سناروی سال‌ها قبل تکرار نشود.

با توجه به محرومیت بازیکنان جدید سید حسین حسینی را باید دروازه بان اول استقلال در این میدان دانست. اینکه سید حسین بعد از این بازی از استقلال جدا شود یا خیر روشن نیست، اما او طبق قوانین می‌تواند با انجام کمتر از ۳ بازی به عنوان بازیکن آزاد از استقلال برود؛ بنابراین جدایی او را نباید محتمل ندانست. سیستم بازی فکری مقابل مس رفسنجان به احتمال زیاد ۳ دفاع خواهد بود. با توجه به اینکه مرادمند شانسی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد ترکیب غلامی، دانشگر و احتمالا یزدانی برای استقلال به میدان خواهند رفت. البته محمد نادری هم برای این پست گزینه است، اما تا پنجره نقل وانتقالاتی استقلال باز نشود او هم نمی‌تواند برای آبی‌ها به میدان برود. در خط میانی استقلال، اما چهره‌های نام آشنایی را خواهیم دید. مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، هرویه میلیچ و فرشید اسماعیلی به احتمال زیاد پنج بازیکن خط میانی خواهند بود. در خط حمله نیز ارسلان مطهری و مهدی قایدی به میدان خواهند رفت و شیخ دیاباته اگر خوش شانس باشد دقایقی برای آبی‌ها به میدان خواهد رفت، چون گفته شد که او آماده نیست و احتمالا او هم روی نیمکت خواهد نشست. به هرحال ترکیبی که فکری به کار خواهد گرفت در غیاب دو عنصر مهم خواهد بودو بعد از سال‌ها نه علی کریمی را در فهرست آبی‌ها خواهیم دید و نه روزبه چشمی را این دو بازیکن که از کلیدی‌های استقلال بودند دیگر درترکیب حضور ندارند که باید دید استقلال در فقدان این دو بازیکن کلیدی چه نتیجه‌ای را رقم خواهد زد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->